close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מומחה לפרסום בגוגל

מערכת שורשיא כסליו, תשעח29/11/2017

יצירת קמפיין בגוגל, באמצעות מומחה לפרסום בגוגל ישנם באופן טבעי יתרונות משמעותיים, וכדאי לקחת זאת בחשבון

תגיות:
באופן עקרוני כל אחד וכל אחת יכולים לפרסם בגוגל בכוחות עצמם – החברה שמאחורי מנוע החיפוש הדומיננטי יצרה ממשק ידידותי מאוד למשתמשים, גוגל אדוורדס (Google Adwords), ועם השקעה של זמן לא רב ניתן ללמוד כיצד להעלות באמצעותו מודעות ממומנות שיופיעו לעיני הגולשים שיבצעו חיפושים רלוונטיים. יחד עם זאת ליצירת קמפיין שכזה באמצעות מומחה לפרסום בגוגל ישנם באופן טבעי יתרונות משמעותיים, וכדאי לקחת זאת בחשבון.

חיסכון בכסף
היתרון הראשון של יצירת קמפיין ממומן בעזרת מומחה לפרסום בגוגל נשמע אולי מוזר, שהרי מן הסתם איש מקצוע שכזה גובה תשלום עבור עבודתו, אבל במקרים רבים פרסום בגוגל ע"י מומחה בתחום דווקא חוסך לכם כסף.

הסיבה לכך פשוטה: מנגנון הפרסום בגוגל בנוי בצורה של מכרז, כך שככל שהצעת המחיר שלכם (עבור קליק של גולש על המודעה) תהיה גבוהה יותר, כך למודעה סיכוי טוב יותר להופיע במיקום בולט יותר. בהתאם כדאי כמובן לתת הצעת מחיר מספיק גבוהה – אולם אין שום סיבה שהיא תהיה גבוהה מדי.

בנוסף, כשאנחנו לא מנצלים את אופציית הפילוח המדויק למדי שמאפשר לנו גוגל אדוורדס, המודעות שלנו יתפרסמו אצל גולשים שכלל לא מהווים חלק מקהל היעד שלנו. אמנם סביר להניח שרובם פשוט לא יקליקו על המודעה, אולם עדיין ייתכנו לא מעט מקרים של לחיצה על המודעה, שכמובן גוררת חיוב של הלקוח. בנוסף, מי שמגיע אל דף הנחיתה שיצרתם מבלי שבאמת יש לו עניין בכם מן הסתם ייצא ממנו במהירות, דבר שפוגם בציון האיכות של הדף ומחייב תשלום גבוה יותר על כל קליק כדי להישאר במקום בולט בדף תוצאות החיפוש.

עוד טעות שנמנעת בעזרתו של מומחה לפרסום בגוגל ושחוסכת לכם לא מעט כסף היא פרסום מודעות לא מדויקות. גם מודעות כאלה עלולות לגרום לגולשים שאינם קהל היעד שלכם ללחוץ עליהן – וכאמור גם להוביל לתשלום מיותר וגם לפגיעה בציון האיכות של דף הנחיתה (ציון שמהווה פרמטר מבחינת גוגל בדירוג המודעות, ועל כן פגיעה בו גורמת לכך שתצטרכו להציע הצעת מחיר גבוהה יותר).

איך מומחה לפרסום בגוגל מבטיח מקסימום ביצועים?
מומחה לפרסום בגוגל לא רק מונע טעויות שעלולות לעלות לכם ביוקר, אלא גם כמובן משביח כל קמפיין. לשם כך הוא מבצע שתי פעולות במקביל – ראשית, מסייע לכם ליצור מודעות מדויקות, מנוסחות היטב, כאלה שמבהירות לגולשים מהו הערך הצפוי להם אם ילחצו על המודעה וכוללות הנעה אפקטיבית לפעולה (שהרי זוהי המטרה שלשמה אנחנו מפרסמים בגוגל); ושנית, עוזר לכם להציע את הצעות המחיר המשתלמות ביותר עבור כל מילת מפתח רלוונטית מבחינתכם, כך שתוכלו למשוך אליכם מקסימום גולשים במינימום כסף.

פעולה נוספת של מומחי פרסום בגוגל היא השבחת דף הנחיתה שלכם, כך שלא רק שיגיעו אליו מקסימום גולשים אלא שהם גם יבצעו את הפעולות הרצויות מבחינתנו בדף זה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה